Slutet 2014

 
 Slutet av 2014 i Torre del Mar
 

Peo och RoseMary...
 

en fin liten cykel som vi fick  av Peo och RoseMary när de åkte hem...


Ninnie och Uffe från Enköping bjuder på kaffe med tårta...


en blomsterflicka...


som band en jättefin bukett som jag fick av Mikkis
 

en ny  strandrestaurang....Berebere en marocanskinspirerad restaurang...


Lasse ,Yvonne, Lilebritt ,Kurt och jag.....


den ständiga frågan "vad ska vi äta?"
 
 men här var det lätt det blev tagingryta...


med en god aptitretare....


varm och god gryta...

 jag och Yvonne äter med god aptit...
 
 

här kommer Jatta cyklande...


lite olika  tapas...


Ellen och Ecky hos Juan...
 

mainstreeat... vår utsikt (från taket)

 här kommer Ecky gående med disken...



Restaurang "PeppeMolin" i Almayate....


en tjur...


en uppvisning av vad de använder åsnor tilll


de rider på dem...
 



en rast för ryttarna....


och för åsnorna....


en del satt inne i baren....


minia tyrer av gamla vagnar...

Kurt vill beställa lite tapas...

 LileBritt och Kurt äter gott...
 


ännu ett restaurangbesök på Berebere med Ingrid Och Bertil innan de åkte hem...
 
 

en god aptitretare...


ännu en gång tagingrytta lika god...

 

Jatta och Marika kom med en överaskning till Mikkis....


en bit morotslåda som Jatta gjort...
 

Effel , MajGret, Mervi ,Kenneth Boris ,MajLis ocj jag dricker glögg...

 
soligt och varmt på 1:a advent...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0