Mer från slutet av 2014


Soluppgång..


ännu en vacker soluppgång...

solnedgång...


det går fort när solen går ner..
 
solen gått ner vid horisonten...
 
2014 års julbelysning i Malaga
 

jag på cykel tur...


ett av alla kalas på campingen...
 

här är Ellen, Helga Monica och Mia i glatt samspråk...


jag,Paco Ellen och Helga..äter och dricker gott...


Josef, Karl-Hinz och Rydiger  smakar på ölen...


Horst,Ecky får ett gott skratt...
 

en liten övergiven hundvalp utanför Mercadona


julkrubba "El Belén"


väldigt fin...


en man har byggt den i över 20 år och den är ca 20 meter lång och finns utanför Malaga


vår juldekoration på vindskyddet...


Ellen med kastrull...


Mikkis jag och Chanelle
 

god svensk julmat...


lite blandat från julbordet och en morotskaka som Jatta gjort
 

senare på kvällen  var hos Majlis och Boris och åt kål låda den var  jätte god


och lilla Adam var också där...


vår bortskämda Chanell tänker gå upp på bordet och se om vi spillt något...


några hästar på stranden...


en solig dag på Bahia de Tanit


Ellen med sangria...fiskar frukt...


hon  lyckades....


men hon vill ha mer...eller är det Ecky som ska få...
 

det glada gänget från "Laguna Camping" jag Ellen Ecky Helga och Mikkis


alla rider inte på stor häst...


Julspel i Almayate...


det var ute på skolgården...


mycket folk som  var med i julspelet
 

Maria och Jesus kom till stallet...


visning av jesusbarnet...

här kommer de tre "Kungarna" (tre vise männen)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0