Torre Del Mar ... Januari ... blandat...

Olika händelser...


nya glasögon...


jag var hos optikern Peter och fick provat ut nya glasögon....
 
här testar jag om jag kan se texten på en skylt på andra sidan gatan...

och det kunde jag....med ett öga i taget så läste jag texten...
det tog  3 dagar så var de klara...
2 par för priset av ett par...
så ny kan jag även se i solsken...


falukorv Mikkis favorit..de flögs ner från Sverige med goda vänner...


givetvis så skulle han ha hemmalagad potatismos...


varm ska grillen va.... eller...

kött går också bra..


Lillian och Micke får ta med bordet...


Anja på hemväg...


här bor Eila och Ingemar...


Falco...


Falco och Ingemar....


svenskar spelar  Boule...de kommer från "andra "campingen


olika kast stilar....


vem kom närmast....

ett klot på villovägar....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0