Början av december....


En dag var vi på Eroski...med Hella och Eero...


vi var på Bracka Beach med Kurt ,Lille-Britt, Yvonn och Lasse..
.Kurt som kan spanska fick översätta menyn till oss andra....

 

Göran på cyckeltur...


Mikkis favorit macka Mollete solo....


Våra snälla grannar kom med Finska Marmeladkarameller....


även nybakade bullar fick vi...
 

Mikkis absoluta favorit FALUKORV....

grillade  medan vi satte upp adventsbelysningen....

klär mini julgranen...


ställde ut vara figurer de tre Kungarna och Tmten och renen....

det blev fint med det blåa skenet...
 
 

Tomtefar och Tomtemor får stå inne....


Granen är klar...


en måndag var jag och MajLis och Gittan i Velez_Malaga och kolla runt  lite...


en fika blev det också....
 
en liten isbjörn som får göra Tomten sällskap under bilen.... alltid retar det någon...
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne.A

Jag tycker det blev jättefint.
Skall ses "live" någon kväll
när L kan gå litet bättre...

2013-12-05 @ 04:57:27
Postat av: Yvonne.A

Jättesnyggt intygar både jag och min kompis
Inger.
Klar vinnare på Laguna camp.
Maken fortfarande justerad, cyklar numer.......
fast just den kvällen var han hemma.

2013-12-08 @ 06:52:36
Postat av: eva a

Det blev bra när ljuset faller, han får köpa mer.

2013-12-08 @ 17:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0