Santa Pola


På tisdagen så åkte vi ner mot Alicante och några mil utanför hamnade vi i Santa Pola


på en ställplats jämte stranden och nära centrum...
N 38 11 25 W0 33 25  38,19114  -0,56300

Jag och Mikkis gick på stan köpte en vatten behållare.

Kerstin och Christer ville inte åka med oss längre utan flyttade lite längre bort på ställplatsen
där det fanns andra svenskar ...



Jag och Lena ... det är lite kyligt på morgonen...
Vi gick på stan med Lena och Sven. Jag klippte mig lite...


Mikkis kommer från affären...


Stranden där de lade i små båtar...


Stranden


Chanelle och Saga trivs på stranden...


Det finns en camping i Santa Pola  som många svenskar ligger på hela vintern...


Väldigt fin...


men mycke trångt....


här fyllde vi på rent vatten tömdeavloppet ...


här ska jag och Lena in på Eroski och handla lite mat...

 


Vi var på marknaden i Santa Pola fanns mycket att titta på
det mesta var nog skor...


Här provade jag en klocka...


det finns fula fiskar i Spanien med....

 

Till startsidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0