Torre Del Mar.... Januari...


4/1-2013

Mikkis körde mig,Majlis och Eila till en China Basar i Rincon utanför Torre Del Mar...


här finns det mesta...bra och ha saker....


vi köpte plastbackar...


som vi ska lägga allt garn och de halsdukar vi stickat...

det har blivit några stycken i olika utförande och färger...
 

 svart vit....

rosa och vit....
 
 



 senare så åt jag och Mikkis en jätte god ärtsoppa som vår snälla granne Pauli har lagat...
(jag gillar inte ärtsoppa men den här var god)


även blommor har jag fått av Pauli...


julstjärnan trivdes inte inne ...
blev fin när den kom ut...
 
 
Mer svenskar....
här kommer Liljan och Mike från Värmland...
som vi haft sporadisk kontakt med under 5 år...
väldigt roligt att få träffa dom......
 
ännu en  stor amerikansk husbil som måste backa in...
 

en van chaufför kommer lätt in på smala platser...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0