Sjuk...

Även om det är varmt... så kan man bli sjuk...
det är vinter här och då finns det även influensa/feber...här med...
har nog aldrig varit så dålig i feber som här... 
en följd av det så fick jag problem med mina lungor...
har inte rökt sen den 23 januari...

Madame Lena en svenska som har kliniken i Agadir...
en väldigt trevlig och hjälpsam person...
skönt at kunna prata svenska när man ska förklara vad det är man söker för...
Hon är med och tolkar hos läkaren...

här har jag fått ett eget rum...
Nymålat och fint ...
men inte årets modell på möblerna eller sängen......

ligger bara och väntar på masken med lite mer luft...
så det går lättare att andas... 


här har jag fått droppet...
ställningen modell Ä... inga hjul här inte... den får man bära..
men jag är väldigt tacksam för den fina hjälpen jag fick...
och den goda maten...
jag fick lite hemlängtan när jag låg här...
Tur att reseförsäkringar finns...

Det är bara att ringa växeln och fråga efter Madame Lena
om man vill ha svensk hjälp...

CLINIQUE AL MASSIRA
Avenue 29 Fevrier
Talborjt - Agadir

Tel:  05 28 84 32 38
05 28 84 64 72
Fax: 05 28 84 46 90

E-mail: [email protected]

Tillbaka

Kommentarer
Postat av: Yvonne o Lasse i Torre

Oj, fina bilder men vi tänker mest på att Du inte är helt kry.

Hoppas det är bättre nu.

Hälsa våra vänner, Heggenes.

2011-02-06 @ 06:11:48
Postat av: Curt Beckman

Hoppas att det gick snabbt över och att ni kan få vara friska i fortsättningen!

2011-02-08 @ 09:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0